Животовська, Лілія ВалентинівнаСонник, Григорій ТрохимовичБоднар, Леся АнатоліївнаБорисенко, Володимир ВасильовичКазаков, Олексій АнатолійовичІсаков, Рустам ІсроїловичЖивотовская, Лилия ВалентиновнаСонник, Григорий ТрофимовичБоднар, Леся АнатольевнаСонник, Владимир ВасильевичКазаков, Алексей АнатольевичИсаков, Рустам ИсроиловичZhyvotovska, L. V.Sonnik, G. T.Bodnar, L. A.Borysenko, V. V.Kazakov, O. A.Isakov, R. I.2020-05-272020-05-272020Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума / Л. В. Животовська, Г. Т. Сонник, Л. А. Боднар [ та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф.з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 85–87.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12779У статті описані окремі аспекти формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі педагогічної таксономії. Аналіз оновленої версії таксономії Б. Блума показав перевагу її практичної реалізації в навчальному процесі, зокрема на етапі післядипломної освіти таксономія сприяє формуванню у майбутніх лікарів навичок мислення високих рівнів, таких як аналіз, оцінка, створення.В статье описаны отдельные аспекты формирования профессиональной компетентности врачей-интернов на этапе последипломного образования на основе педагогической таксономии. Анализ обновленной версии таксономии Б. Блума показал преимущество ее практической реализации в учебном процессе, в частности на этапе последипломного образования таксономия способствует формированию у будущих врачей навыков мышления высоких уровней, таких как анализ, оценка, создание.Annotation: The article describes certain aspects of the formation of professional competence of interns at the stage of postgraduate education on the basis of pedagogical taxonomy. Analysis of the updated version of B. Bloom's taxonomy showed the advantage of its practical implementation in the educational process, in particular, at the stage of postgraduate education, taxonomy contributes to the development of future doctors' thinking skills of high levels, such as analysis, evaluation, creation.ukкомпетентнісний підхідформування навичок мисленнятаксономія Блумакомпетентностный подходформирование навыков мышлениятаксономия Блумаcompetency-based approachformation of thinking skillsBloom's taxonomyФормування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії БлумаФормирование профессиональной компетентности врачей-интернов на этапе последипломного образования на основе таксономии БлумаFormation of professional competence of interns at the stage of postgraduate education based on Bloom's taxonomyArticle