Бєляєва, Олена Миколаївна2017-10-132017-10-132017Бєляєва О. М. Педагогічне спілкування викладача вищої школи: стилі та моделі / О. М. Бєляєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: збірник статей ІI Всеукр. наук.-практичн. конференції з міжнар. участю, 8–9 червня, 2017 р., м. Полтава. – Полтава, 2017. – С. 15–21.УДК 37.046.16(61)+316.454.52https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1032Обґрунтовано актуальність дослідження педагогічного спілкування у взаємозв’язку із педагогічною майстерністю викладача вищої медичної школи. Диференційовано поняття «професійне спілкування педагога» і «педагогічне спілкування». Розглянуто стилі та моделі педагогічного спілкування, проаналізовано їх переваги та недоліки; The relevance of the study regarding the pedagogical communication in connection with pedagogical excellence of the lecturer of the Higher Medical School is substantiated. The notions “professional communication of the teacher” and “pedagogical communication” were differentiated. The patterns and styles of pedagogical communication were considered, their advantages and negative features were analyzed; Обосновывается актуальность исследования педагогического общения во взаимосвязи с педагогическим мастерством преподавателя высшей медицинской школы. Дифференцируются понятия «профессиональное общение педагога» и «педагогическое общение». Рассматриваются стили и модели педагогического общения, анализируются их преимущества и недостатки.ukпрофесійне спілкування педагогапедагогічне спілкуваннястилі педагогічного спілкуваннямоделі педагогічного спілкуванняprofessional communication of lecturerpedagogical communicationstyle of pedagogical communicationpatterns of pedagogical communicationпрофессиональное общение педагогапедагогическое общениестили педагогического общениямодели педагогического общенияПедагогічне спілкування викладача вищої школи: стилі та моделіArticle