Біланова, Лариса ПавлівнаБиланова, Лариса ПавловнаBilanova, L. P.Андрейко, Світлана СтаніславівнаАндрейко, Светлана СтаниславовнаAndreiko, S. S.2020-03-052020-03-052020-01Біланова Л. П. Педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму / Л. П. Біланова, С. С. Андрейко // Імідж сучасного педагога. – 2020. – № 1 (190). – С. 34–36.2522-9729 (online)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12192Теоретично визначено та обгрунтовано педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму у закладах вищої освіти. Ними є: вивчення індивідуальних і вікових особливостей студентів, можливостей індивідуалізації освітнього процесу; розроблення індивідуальних стратегій навчання кожного студента; залучення студентів до прийняття рішень щодо навчання та усвідомлення почуття відповідальності за них; формування потреби в самоосвіті, самовихованні, саморозвитку, самоактуалізації та соціалізації; розвиток позитивної самомотивації; запровадження системи тьюторства та фасилітації; створення доброзичливої атмосфери освітнього процесу, розвиток критичного та креативного мислення; організація змісту навчання та ретельний відбір навчального матеріалу, враховуючи рівень знань студентів, напрямок їхньої підготовки; наближення процесу навчання до реальних умов фахової діяльності; створення ситуацій успіху та стимулювального до навчання освітнього середо-вища шляхом використання сучасних форм, методів і прийомів навчання.Theoretically defined and substantiated the pedagogical conditions for realization of personally oriented education of students of medical specialties of higher education institutions. They are: the study of individual and age characteristics of students, the possibilities of individualization of the educational process; developing individual learning strategies for each student; involving students in making decisions about learning and awareness responsibility about them; formation of student’s need for self-education, self-development, self-actualization and socialization; formation ofstudents positive self-motivation; introduction of tutoring and facilitation system; creating a welcoming atmosphere of the educational process, developing critical and creative thinking; organization of the content of education and it careful selection, taking into account the level of knowledge of students, their preferences in education; approximation educational process to the real professional activity; creating situations of success and enriching learning environment with modem forms, methods and aproaches of teaching and learning.ukособистісно зорієнтований підхіднавчаннястудентвикладачсуб’єктособистістьпедагогічні умовипрофесійна діяльністьperson-centered approachstudyingstudentteacherthe individualpersonalitypedagogical conditionsprofessional activityПедагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризмуPedagogical Conditions of Implementation of the Basic Principles of StudentocentrismArticle