Андрейко, Світлана СтаніславівнаАндрейко, Светлана СтаниславовнаAndreiko, S. S.Бобух, Валерія ВалеріївнаБобух, Валерия ВалериевнаBobukh, V. V.2021-11-052021-11-052020-05-28Андрейко С. С. Актуальні проблеми вищої, професійної освіти та освіти дорослих у компаративістичній перспективі / С. С. Андрейко, В. В. Бобух // Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2020 : глобалізований простір іновацій : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 28 травня 2020 р. / НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України ; за заг. ред. О. І. Локшиної. – Київ ; Біла церква : Авторитет, 2020. – С. 311–313.978-966-97763-9-6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16889Розкрито сутність поняття «емпатія» як усвідомлене співпереживання психічних станів і почуттів іншої людини задля ефективної взаємодії; обґрунтовано структуру професійної емпатії, що включає індивідуально-психологічні якості, уміння і навички та складається з емоційного, когнітивного та поведінкового компонентів. Емоційний компонент включає здатність розпізнавати та розуміти емоційні стани іншої людини і характеризується як форма співучасті. Когнітивний компонент – це здатність «перенести» себе в стан, почуття іншої людини, для якого характерні сприйняття та розуміння внутрішнього світу іншої людини. Поведінковий компонент ґрунтується на здатності знаходити та застосовувати такі способи взаємодії, що полегшать стан іншої людини, нададуть їй дієву допомогу.ukемпатіяемпатичні здібностікомпоненти професійної емпатіїмайбутні медичні працівникиАктуальні проблеми вищої, професійної освіти та освіти дорослих у компаративістичній перспективіАктуальныя праблемы вышэйшай, прафесійнай адукацыі і адукацыі дарослых у кампаратывістычнай перспектывеActual problems of high, professional education and education of adults in comparative prospectiveOtherhttps:// doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020