Бєляєва, Олена МиколаївнаБеляева, Елена НиколаевнаBieliaieva, O. M.2018-01-182018-01-182012Бєляєва О. М. Закони, принципи і правила навчання у вищій школі в контексті системного підходу (аналітичний огляд) / О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. – 2012. – № 9 (128). – С. 23–24.УДК 378:37.026https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5134У статті проведено аналітичний огляд законів, принципів і правил навчання у вищій школі. Шляхом функціональної диференціації розмежовано зміст понять “дидактичний закон”, “дидактичний принцип”, “правило дидактики”. Продемонстровано кореляцію між принципами навчання у вищій школі з визначальними особливостями системи навчання у цій групі закладів освіти; В статье проведён аналитический обзор законов, принципов и правил обучения в высшей школе. Путём функциональной дифференциации разграничено содержание понятий “дидактический закон”, “дидактический принцип”, “правило дидактики”. Продемонстрирована корреляция между принципами обучения в высшей школе и особенностями системы обучения в учебных заведениях этого типа; The analytic review of laws, principles and rules of training at the higher school has been performed. The matter of such aspects as “didactic law”, “didactic principle”, and “didactic rule” has been delimited by functional differentiation. Correlation between training principles at the higher school and features of system for training in educational institutions of this type has been demonstrated.ukсистемний підхідвища школазаконипринципиправила навчаннясистемный подходвысшая школазаконыпринципыправила обученияsystemic approachthe higher schoollawsprinciplesrules of trainingЗакони, принципи і правила навчання у вищій школі в контексті системного підходу (аналітичний огляд)The laws, principles and rules of training at the higher school in the context of systemic approachArticle