Катеренчук, Іван Петрович2021-05-282021-05-282021Катеренчук І. П. Проблеми вивчення терапії в системі додипломної підготовки лікаря: Чому «не сходяться пазли»? / І. П. Катеренчук // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 123–124.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15966Автор узагальнив власний 40-річний досвід викладання терапії (внутрішньої медицини) на додипломному етапі навчання; визначив зміни, що відбулися в освітньому процесі, і їхній вплив на якість підготовки лікаря, виокремивши при цьому проблеми вивчення терапії (внутрішньої медицини) на додипломному етапі навчання.The author summarizes his own 40-year experience of teaching therapy (internal medicine) at the undergraduate level of training, identifies changes that taken place in the educational process and their impact on the quality of physician training, highlighting the problems of studying therapy (internal medicine) at the pre-diploma stage.ukтерапіядодипломний етап навчанняпроблеми вивченняinternal medicineundergraduate trainingproblems of studyingПроблеми вивчення терапії в системі додипломної підготовки лікаря: Чому «не сходяться пазли»?Article