Лещенко, Тетяна Олександрівна2018-02-052018-02-051993Лещенко Т.О.Виховний потенціал занять з української мови зі студентами 1 курсу / Т.О.Лещенко // Роль знань з фундаментальних дисциплін в підготовці лікаря : навч.-метод. конф. –Полтава, 1993. – С. 26–27.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5659Процес інтенсивного становлення української державності, відродження історії, культури, духовних традицій України стає тим потужним соціально-історичним фактором, який поступово формує якісно новий комплекс вимог до фахівця з вищою освітою, зокрема лікаря. Виховний потенціал практично реалізується через широке застосування відповідно спрямованого дидактичного матеріалу, текстів для вдосконалення усного мовлення, в розмовних темах. Ефективним засобом залучення студентів до скарбів української духовності стало використання багатого традиціями історико-літературного краєзнавчого матеріалу. Крім уведення елементів краєзнавства в методичну систему навчальних занять із різних тем, широке застосування і високу ефективність мають навчальні екскурсії до краєзнавчого, художнього та літературно-меморіальних музеїв Полтави з наступним обговоренням експозицій і написанням творів.ukукраїнська мовапрофесіограма лікаряінтелектуальний потенціалукраїнська інтелігенціяукраїнськомовна медична термінологіякраєзнавствоВиховний потенціал занять з української мови зі студентами 1 курсуThesis