Сидоренко, О. В.Денисенко, О. М.2022-06-212022-06-212021Сидоренко О. В. Мовні вибіркові дисципліни та їх роль у формуванні комунікативних компетентностей як складова особистісно-орієнтованого навчання / О. В. Сидоренко, О. М. Денисенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 264–268.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18657В умовах реформування вітчизняної вищої школи важлива роль відводиться особистісно-орієнтованому навчанню, яке наділяє студента правом долучатися до формування навчальної програми та реалізовувати принципи компетентнісної 265 освіти. Цьому сприяють, зокрема, мовні вибіркові дисципліни, які впливають на формування базових комунікативних компетенцій.In the context of reforming domestic higher education an important role is given to personality-oriented learning which gives students the right to participate in the formation of the curriculum and implement the principles of competency education. This is facilitated, in particular, by elective language disciplines, which contribute to the formation of basic communicative competencies.ukосвітня траєкторіякомунікативні компетенціїкомпетентнісна освітаособистісно-орієнтоване навчаннявибіркові дисципліниeducational trajectorycommunicative competencescompetence educationpersonality-oriented learningelective disciplinesМовні вибіркові дисципліни та їх роль у формуванні комунікативних компетентностей як складова особистісно-орієнтованого навчанняArticle378.016:81-028.31]:316.776.3