Лейко, Світлана ВолодимирівнаКузнецова, Тетяна ЮріївнаLeyko, S. V.Kuznetsova, T. Yu.2023-03-072023-03-072022Лейко С. В. Роль математичної підготовки майбутніх інженерів у процесі професійного становлення / С. В. Лейко, Т. Ю. Кузнецова // Modern engineering and innovative technologies. – 2022. – Issue 19, part 3. – P. 53–57.2567-5273 (Online)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20211Стаття присвячена дослідженню питання, що стосується ролі змісту математичної підготовки майбутніх інженерів ЗВО як важливої складової їх фахової освіти у процесі професійного становлення. Обґрунтовано значущість математичного навчання та його вплив на формування професійних якостей майбутніх інженерів. Проведено аналіз системи критеріїв та принципів відбору змісту математичної підготовки для закладів вищої освіти. Структуровано причини низького рівня математичної компетентності, проведено аналіз стану математичної підготовки майбутніх інженерів. Запропоновано деякі шляхи підвищення рівня математичної компетентності майбутніх інженерів, проілюстровано міжпредметні зв’язки та застосування математичного апарату до розв’язання задач професійної спрямованості, зокрема до задач фізики.The article is devoted to the study of the issue for the role of the content for the mathematical training of future engineers as an important component of their professional education in the process for professional development. The significance of mathematical training and its influence on the formation of professional qualities for future engineers are substantiated. The analysis for the system of criteria and principles for the mathematical selection content of training for higher education institutions. The reasons for the low level of mathematical competence are structured, the analysis of the state for mathematical training of future engineers is carried out. Some ways for increasing the level of mathematical competence of future engineers are proposed, intersubject communications and the application for the mathematical apparatus to solving problems of professional orientation, in particular to problems of physics, are illustrated.зміст математичної підготовкизавдання математичної освітиматематична компетентністькритерії відборуміжпредметні зв’язкиthe content of mathematical trainingproblems of mathematical educationmathematical competenceselection criteriaintersubject communicationsРоль математичної підготовки майбутніх інженерів у процесі професійного становленняMathematical competence as constituent of the general system of competence of future engineerArticle10.30890/2567-5273.2022-19-03-057378.016:51