Сліпченко, Лариса БорисівнаSlipchenko, L. B.2023-10-242023-10-242014Сліпченко Л. Б. Методика формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні майбутніх фахівців з міжнародної економіки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання: германські мови». – Київ, 2014. – 22 с.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22000Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови. – Київський національний лінгвістичний університет МОН України, Київ 2014. У дисертації проаналізовано сучасний стан навчання англомовного діалогічного мовлення, проаналізовано більше двохсот аудіофрагментів реальних телефонних бесід та домовленостей, описано психолінгвістичні, лінгвістичні та соціокультурні особливості навчання; проведено анкетування фахівців у сфері бізнесу та підприємництва щодо необхідності підготовки студентів в сфері англомовної телефонії, а також для визначення тематики спілкування; з’ясовано, що на процес оволодіння студентами з міжнародної економіки діалогічним мовленням впливають фактори соціокультурної обізнаності та психологічної налаштованості на сприйняття та передачу інформації в умовах відсутності зорового контакту. Конкретизовано складники змісту професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення з використанням телефонних розмов. Уточнено етапи навчання майбутніх фахівців з міжнародної економіки англомовного діалогічного мовлення, розроблено підсистему вправ та відповідну модель навчання. У роботі теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні майбутніх фахівців з міжнародної економіки. Сформульовано методичні рекомендації для викладачів економічних вищих навчальних закладів щодо відповідного навчання.Thesis for a Candidate Degree in Pedagogical Studies. Speciality 13. 00. 02 – Theory and Methodology of Teaching: Germanic Languages. – Kyiv National Linguistic University of Ministry of Education and Science of Ukraine – Kyiv, 2014. The thesis is dedicated to the problem of forming professionally oriented competence in English dialogue speech for future specialists in international economics on the materials of business telephone conversations. Psycholinguistic, linguistic and socio-cultural features of learning English dialogue speech on the materials of business telephone conversations are described. The concept of “professionally oriented competence” in English dialogue speech is defined as well as its main structural components: formally logical, pragmatic, subject, psychological, sociolinguistic and linguistic. Specific principles of training business telephone conversations are substantiated which provide a basis for the selection of training content, the subsystem of exercises and the teaching\learning model for professionally oriented English dialogue speech. The methodology of teaching future international economists professionally oriented English dialogue speech that was theoretically substantiated, developed and experimentally verified is able to develop key communication and language skills essential for today’s international business environment.ukпрофесійно орієнтована компетентністьнавчання англомовного діалогічного мовлення з використанням телефонних розмовмодель навчаннямайбутні фахівці з міжнародної економікиprofessionally oriented competenceteaching English dialogue speech using business telephone conversationsteaching/learning modelfuture specialists in international economicsМетодика формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні майбутніх фахівців з міжнародної економікиMethods of forming professionally oriented competence in English dialogue speech of future specialists in international economicsOther811.111:378.147