Каськова, Людмила ФедорівнаАндріянова, Ольга ЮріївнаКулай, Ольга ОлександрівнаВащенко, Ірина ЮріївнаКаськова, Людмила ФёдоровнаАндриянова, Ольга ЮрьевнаКулай, Ольга АлександровнаВащенко, Ирина Юрьевна2018-12-112018-12-112018Роль організації та методичні основи контролю знань для вдосконалення якості підготовки cтудентів-іноземців / Л. Ф. Каськова, О. Ю. Андріянова, О. О. Кулай, І. Ю. Ващенко // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 43–45.УДК 378.14-054.6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9139Організація навчального процесу в сучасних умовах вимагає впровадження нових педагогічних технологій, які передбачають застосування методів активного навчання і контролю знань студентів. Результати контролю знань, зокрема проведення тестування, слугують основними показниками оцінювання роботи студентів під час засвоєння матеріалу з предметаі є важливою умовою підвищення якості підготовки спеціалістів.; Организация учебного процесса в современных условиях требует внедрения новых педагогических технологий, которые будут способствовать применению методов активного обучения и контроля знаний студентов. Результаты контроля знаний, включая проведение тестирования, служат основными показателями оценки работы студентов-иностранцев во время усвоения материала по предмету и являются важным условием повышения качества подготовки специалистов.; Оrganization of the contemporary educational process requires the introduction of new pedagogical technologies that will promote the use of active learning and methods of control in student knowledge. The results of control in knowledge, including testing, play role the main indicators for evaluating the acquisition of material from the discipline by foreign students and they are an important condition for improving the quality of the training of specialists.ukнавчальний процесконтроль знаньтестові завданняякість навчаннястуденти-іноземціучебный процессконтроль знанийтестовые задачикачество обучениястуденты-иностранцыeducational process,control in knowledgetest tasks, quality of trainingforeign studentsРоль організації та методичні основи контролю знань для вдосконалення якості підготовки cтудентів-іноземцівArticle