Ляховський, Віталій ІвановичДем'янюк, Дмитро ГригоровичКовальов, Олександр ПавловичНємченко, Іван ІвановичЛюлька, Олександр МиколайовичФілатова, Валентина ЛуківнаДмитренко, Володимир Павлович2017-12-262017-12-262011Роль сучасної системи навчання у підготовці лікаря / В. І. Ляховський, Д. Г. Дем’янюк, О. П. Ковальов [та ін.] // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання : Збірник статей. Випуск 9. – Полтава, 2011. – С. 59–62.УДК 81.42(036)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4617Випускник вищого навчального медичного закладу з перших кроків самостійної праці повинен бездоганно виконувати окреслені обов’язки: надати невідкладну допомогу, діагностувати, лікувати, шукати і знаходити причини хвороби, виконувати попереджувальні заходи. Вищі медичні заклади уже певний час працюють за кредитно-модульною системою. Студенти засвоюють програму за цикловим методом, короткий час працюють у відділеннях. За цей час вони не завжди встигають ознайомитися у клінічному плані із захворюваннями, які передбачені програмою навчання. Виходячи з інтересів покращення якості підготовки фахівців, пропонуємо вирішити питання доцільності організації університетських клінік. Студенти перевантажені теоретичним матеріалом. Крім того, більшість студентів втратили мотиви навчання. Тому, новій системі навчання необхідний такий студент, який переконаний у необхідності активного пошуку, та засвоєння знань. Переконані, цей напрямок роботи буде продовжений при реорганізації медицини, потреба у якій давно назріла.ukнавчаннязахворюваннястудентлікарРоль сучасної системи навчання у підготовці лікаряThesis