Гуцол, М. І.2018-12-172018-12-172018Гуцол М. І. Сучасні методи контролю самостійної роботи студентів / М. І. Гуцол // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 79–83.УДК 371.3https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9192Розглядаються сучасні методи контролю самостійної роботи студентів в університеті. Один з основних принципів, на яких побудований увесь навчальний процес, говорить, що ніякі знання, не підкріплені самостійною діяльністю, не можуть стати справжнім надбанням людини. Самостійна робота студентівь (СРС) є невід'ємною частиною навчального процесу та виправданим способом оволодіння навчальним матеріалом. Це особлива форма навчальної діяльності, під час реалізації якої засвоюється відповідна сума знань, умінь і навичок, розвиваються здібності, формується самостійність як особистісна риса суб'єкта навчання.; Рассматриваются современные методы контроля самостоятельной работы студентов в университете. Один из основных принципов, на которых построен весь учебный процесс, говорит, что никакие знания, не подкрепленные самостоятельной деятельностью, не могут стать настоящим достоянием человека. Самостоятельная работа студентов (СРС) является неотъемлемой частью учебного процесса и оправданным способом овладения учебным материалом. Это особая форма учебной деятельности, при реализации которой усваивается соответствующая сумма знаний, умений и навыков, развиваются.; Modern methods of controlling of the students’ independent work at the university are considered. One of the basic princip leson which the entire educational process is built, says that knowledge, which is not backed up by independent activity, can not become a real property of a person. Independent work of students (IWS) is an integral part of the educational process and a justifiable way of mastering the educational material. This is aspecial form of educational activity, during implementation of which the corresponding amount of knowledge, abilities and skills are absorbed, abilities are developed, and independence is formed as a personality trait of the subject of learning.ruосвітасамоосвітасамостійна роботаконтрольпедагогічні технологіїобразованиесамостоятельная работаконтрольпедагогические технологиисамообразованиеeducationself-educationindependent workcontrolpedagogical technologiesСучасні методи контролю самостійної роботи студентівArticle