Громова, Антоніна МакарівнаМітюніна, Ніна ІванівнаГромова, Антонина МакаровнаМитюнина, Нина ИвановнаGromova, A. M.Mitunina, N. I.2019-02-222019-02-222016Громова А. М. Роль симулятивного навчання в підготовці лікаря акушера-гінеколога / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 56.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9610Автори статті розкривають питання необхідності впровадження інноваційних технологій при вивченні акушерства та гінекології. Показано, що потреба у використанні симуляторів зумволена низкою деонтологічних і психологічних причин, через які опанування практичних навичок біля ліжка хворої стає проблематичним.ukсимуляторифантомимуляжіпрактичні навичкиРоль симулятивного навчання в підготовці лікаря акушера-гінекологаArticle