Моісєєва, Наталія ВіталіївнаОстровська, Галина ЮріївнаВахненко, Андрій Вікторович2022-05-242022-05-242022Моісєєва Н. В. Міждисциплінарні завдання як базис розвитку пізнавальної активності студентів при вивченні клінічної фармакології / Н. В. Моісєєва, Г. Ю. Островська, А. В. Вахненко // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 200–202.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18370Для ефективної підготовки майбутніх висококваліфікованих лікарів необхідне застосування в освітньому процесі методики засвоєння міждисциплінарних завдань як засобу розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення клінічної фармакології.For effective training of future highly qualified doctors it is necessary to use in the educational process the method of mastering interdisciplinary tasks as a means of developing cognitive activity of students in the study of clinical pharmacologyukміждисциплінарні задачіпізнавальна активністьinterdisciplinary taskscognitive activityМіждисциплінарні завдання як базис розвитку пізнавальної активності студентів при вивченні клінічної фармакологіїArticle