Сидоренко, О. В.Пряхін, О. Р.Денисенко, О. М.2020-11-302020-11-302020Сидоренко О. В. Впровадження норм Нового українського правопису в освітній процес вищої школи / О. В. Сидоренко, О. Р. Пряхін, О. М. Денисенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 336–340.978-617-7915-02-6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14099Впровадження Нового українського правопису 2019 року стало своєрідним викликом для більшості суспільства, адже постала проблема швидкого і головне якісного засвоєння нових мовних стандартів. У закладах вищої освіти ці завдання покладені, перш за все, на викладачів-філологів. У цій статті аналізується методичний посібник кафедри культурології та українознавства Запорізького державного медичного університету, орієнтований на всіх учасників навчального процесу (студентів, викладачів, працівників допоміжних структурних підрозділів), мета якого - пояснити причини правописних реформ, принципи кодифікації правопису, ознайомити зі змінами мовних норм та закріпити їх на практиці.Внедрение Нового украинского правописания 2019 года стало своеобразным вызовом для большинства общества, поскольку возникла проблема быстрого и главное качественного усвоения новых языковых стандартов. В учреждениях высшего образования эти задания ложатся, прежде всего, на преподавателей- филологов. В этой статье анализируется методическое пособие кафедры культурологии и украиноведения Запорожского государственного медицинского университета, ориентированное на всех участников образовательного процесса (студентов, преподавателей, работников вспомогательных структурных подразделений), цель которого - объяснить причины правописных реформ, принцип кодификации правописания, познакомить с изменениями языковых норм и закрепить их на практике.The introduction of the New Ukrainian orthography in 2019 has become a kind of challenge for the majority of society, because there is a problem of rapid and, most importantly, high-quality learning of new language standards. In institutions of higher education, these tasks are assigned primarily to teachers of philology. This article analyzes the methodical manual of the Department of Cultural and Ukrainian Studies of Zaporizhzhia State Medical University, aimed at all participants in the educational process (students, teachers, employees of auxiliary units), which aims to explain the reasons for spelling reforms, principles of spelling codification, acquaintance with changes in language norms, to fix them in practice.ukНовий український правопислітературна мовамовний стандартправописні нормикомунікативні компетенціїосвітній процесНовое украинское правописаниелитературный языкязыковой стандартнормы правописакоммуникативные компетентностиобразовательный процессNew Ukrainian spellingliterary languagelanguage standardspelling normscommunicative competencieseducational processВпровадження норм Нового українського правопису в освітній процес вищої школиArticle378:811.161.2'35-027.31]-048.22