Король, Т. Г.2020-06-242020-06-242019Король Т. Г. Огляд методів контролю процесу перекладу в навчанні майбутніх філологів / Т. Г. Король // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 159–162.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12961У поданій публікації наведено класифікацію й характеристики основних методів дослідження перебігу перекладацької діяльності, що застосовуються у сучасній психолінгвістиці, когнітивній психології, теорії й практиці перекладу, а також проаналізовано потенційні можливості їх екстраполяції на реалізацію контролю в навчанні майбутніх філологів в умовах вітчизняних закладів вищої освіти з метою підвищення якості професійної підготовки.The given paper provides the classification and characteristics o f major research methods applied in modern psycholinguistics, cognitive psychology, translation theory and practice to study the peculiarities o f translation process. Their value is analysed in terms o f their further application to the assessment arrangement in prospective philologists’ instruction in domestic establishments o f higher education in order to enhance professional training quality.ukпроцес перекладуконтрольдослідницькі методиметоди й прийоми контролюмайбутні філологиtranslation processassessmentresearch methodsassessment methods and techniquesprospective philologistsОгляд методів контролю процесу перекладу в навчанні майбутніх філологівArticle