Міщенко, Віталій ПетровичЗапорожець, Тетяна МиколаївнаЖукова, Марина ЮріївнаМоргун, Зайтуна КамілівнаПавленко, Ганна ПетрівнаМищенко, Виталий ПетровичЗапорожец, Татьяна НиколаевнаЖукова, Марина ЮрьевнаМоргун, Зайтуна КамиловнаПавленко, Анна ПетровнаMishchenko, V. P.Zaporozhetsʹ, T. M.Zhukova, M. Yu.Morgun, Z. K.Pavlenko, H. P.2021-02-092021-02-092001Поліфункціональна навчальна науково-діагностична лабораторія як база для більш поглибленого вивчення нормальної фізіології / В. П. Міщенко Т. М. Запорожець, М. Ю. Жукова [та ін.] // Наукова організація навчального процесу : (матеріали навч.-метод. конф.). – Полтава, 2001. – С. 83–85.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14815Створення оптимальних умов для засвоєння навчального матеріалу залежить не тільки від застосування досконалих методів навчання, а й від оснащення кафедр, можливості використання сучасного обладнання. Одним із напрямків оптимізації навчального процесу є правильна організація наукової роботи студентів. Ця форма роботи підсилює індивідуальний підхід до навчання, сприяє розвитку творчих здібностей майбутніх лікарів. Прогресивним засобом навчання є демонстрація студентам сучасного обладнання науково-діагностичних лабораторій, створених на базі кафедри нормальної фізіології. Науковаробота лабораторій пов'язана з дослідами, які виконуються разом зі співробітниками кафедр нервових хвороб і терапевтичної стоматології Не менш важливою умовою є організація практичних занять, на яких студенти можуть оволодіти сучасними методами дослідження фізіологічних функцій. З цією метою на базі лабораторій проводяться окремі навчальні заняття зі студентами 2 курсу медичного та стоматологічного факультетів, а також виконується науково-дослідна робота студентів.ukстудентифізіологія збудливих тканиннавчальний матеріалмайбутні лікарістоматологічний факультетмедичний факультетПоліфункціональна навчальна науково-діагностична лабораторія як база для більш поглибленого вивчення нормальної фізіолопїThesis