Петров, Євген ЄвгеновичБурмак, Юрій ГригоровичІваницька, Тетяна АнатоліївнаТрибрат, Тетяна АнатоліївнаЧекаліна, Наталія Ігорівна2025-05-272025-05-272025-05Симуляційне обладнання: що краще використовувати на різних етапах додипломної підготовки лікарів? / Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак, Т. А. Іваницька, Т. А. Трибрат, Н. І. Чекаліна // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Україні : матеріали XХIІ Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Тернопіль, 22–23 трав. 2025 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2025. – С. 32–34.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26462При формуванні тренажерної бази симуляційних центрів завжди з’являється дилема придбання одиничних екземплярів надзвичайно дорогих високотехнологічних високореалістичних роботів-симуляторів або значно більший асортимент і кількість низько- і середньореалістичних фантомів і роботів-симуляторів. То що ж краще для додипломного навчання робот- симулятор чи манекен тренажер? Враховуючи те, що на наших клінічних кафедрах навчаються здобувачі освіти різних курсів (2,3,5,6), як початківці, так і випускники, спробуємо відповісти на це важливе питання.ukдодипломна освітасимуляційне обладнанняСимуляційне обладнання: що краще використовувати на різних етапах додипломної підготовки лікарів?Thesis