Кононов, Богдан СергійовичБілаш, Сергій МихайловичКоптев, Михайло МиколайовичПроніна, Олена МиколаївнаПирог-Заказникова, Ангеліна ВалеріївнаДонченко, Світлана ВладиславівнаОлійніченко, Ярина ОлександрівнаОлексієнко, Владислав ВіталійовичБіланов, Олег Сергійович2023-10-302023-10-302023Метод проєктів як технологія професійного навчання майбутніх фахівців медицини / Б. С. Кононов, С. М. Білаш, М. М. Коптев [та ін.] / Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : збірка тез та статей наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19–20 жовтня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 91–94.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22075Тож, головну ідею застосування методу проєктів у процесі професійного розвитку майбутніх медиків можна сформулювати наступним чином: все, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, і де, і як я можу ці знання застосувати у майбутній професійній діяльності. Метод проєктів спрямований на професійне становлення особистості майбутнього дефектолога, через активні дії й створення суб’єктом власної стратегії навчання. З допомогою освітніх проєктів реалізуються міжпредметні зв’язки, здобуваються знання через взаємодію суб’єктів навчання з педагогом та між собою.ukнавчаннямедикипроектуванняМетод проєктів як технологія професійного навчання майбутніх фахівців медициниArticle378.1-37.032