Лігоненко, Олексій ВікторовичЧорна, Ірина ОлексіївнаЗубаха, Анатолій БорисовичШумейко, Ігор АнатолійовичДігтяр, Ілля ІвановичСтороженко, Олексій ВолодимировичГорб, Людмила ІванівнаЯрошенко, Роман Антонович2019-04-082019-04-082019Мотивація до навчання студентів – важлива складова реалізації кредитно-модульної системи освіти в опануванні загальної хірургії / О. В. Лігоненко, І. О. Чорна, А. Б. Зубаха [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 130–132.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10023Автори доводять, що позитивна мотивація до навчання – це визначальна складова якісного опанування професійних знань і практичних навичок. Завдання викладачів – усіма педагогічними заходами формувати і підтримувати достатній рівень мотивації під час навчання студентів. Вирішення цього завдання в умовах кредитно-модульної системи освіти забезпечить підготовку лікарів високої кваліфікації; The positive motivation to study is an important component to succeed in professional knowledge and practical skills. The lectures target is creating and keeping up a sufficient level of the motivation during students study. This target implementation within the credit-modular system of education will provide a background of high qualified physicians.ukкредитно-модульна система освітимотивація до навчаннязагальна хірургіяcredit-modular system of educationmotivation to studygeneral surgeryМотивація до навчання студентів – важлива складова реалізації кредитно-модульної системи освіти в опануванні загальної хірургіїArticle