Скрипнікова, Таїса ПетрівнаПавленко, Лідія ГригорівнаШешукова, Ольга ВікторівнаСкрипникова, Таиса ПетровнаПавленко, Людмила ГригорьевнаШешукова, Ольга Викторовна2018-03-152018-03-151999Скрипнікова Т. П. Оптимізація навчання лікарів-інтернів стоматологів / Т. П. Скрипнікова, Л. Г. Павленко, О. В. Шешукова // Сучасні методи організації навчального процесу та їх оптимізація : матеріали навч. -метод. конф. – Полтава, 1999. – С. 125–127.УДК 378https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6780Оптимізація навчання лікарів-інтернів починається із складання індивідуального плану на основі розробленого кафедрою типового плану підготовки. Індивідуальний план лікаря-інтерна є одним із основних документів інтерна і відображає всі етапи та розділи навчання, до нього вносяться відомості про навчальну, лікувальну, науково-дослідну, санітарно-просвітню роботу на базах стажування та на кафедрі. Колективом кафедри проводиться велика робота у напрямку оптимізації навчального процесу. До початку навчального року перероблені та доповнені методичні рекомендації для лікарів-інтернів.ukлікарів-стоматологівстоматологіятерапевтична стоматологіядитяча стоматологіяхірургічна стоматологіянавчання в інтернатуріоптимізація навчаннянавчальна програмастоматологічні технологіїОптимізація навчання лікарів-інтернів стоматологівThesis