Давиденко, Вадим ЮрійовичХілініч, Євгеній СергійовичДавиденко, Ганна МиколаївнаКузнецов, Віктор ВасильовичЦветкова, Наталія ВолодимирівнаТарашевська, Юлія Євгеніївна2025-04-112025-04-112025-02-14Використання кейс-методу в навчанні лікарів-інтернів із спеціальності «Стоматологія»: переваги та алгоритм впровадження / В. Ю. Давиденко, Є. С. Хілініч, Г. М. Давиденко, Н. В. Цветкова, В. В. Кузнецов, Ю. Є. Тарашевська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: збірник статей 9-ї Міжнародної наук.-практ. конф., м. Полтава, 12-14 лютого 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 229–231.978-617-8466-10-7https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26138Стаття присвячена проблемі застосування сучасних технологій в освітньому процесі при підготовці лікарів-інтернів. Важливими для навчання лікарів-інтернів є інтерактивні методи серед яких особливе місце належить кейс-методу. В навчальному процесі лікарів-інтернів зі спеціальності «Стоматологія» під час оволодіння практичними навичками даний метод важливий з погляду на те, що лікарі повинні набувати навичок з оцінки клінічної ситуації, складання плану лікування, оволодівати не тільки навичками hard scills, але й soft scills .На підставі власних спостережень автори дійшли висновку, що перевагами кейс-методу є розвиток клінічного мислення, адже інтерни вчаться логічно мислити, проводити диференційну діагностику та приймати рішення в умовах невизначеності, що є важливою складовою професійного становлення. This article explores the integration of contemporary technologies into the educational framework for medical intern training, with a particular focus on the case-based method as a pivotal interactive approach. For dental interns, this method is indispensable in honing practical competencies, as it equips them with the ability to evaluate clinical scenarios, devise treatment strategies, and cultivate both hard and soft skills. Drawing from their empirical observations, the authors assert that the case-based method significantly enhances clinical reasoning. It enables interns to engage in logical thinking, conduct differential diagnoses, and make informed decisions amidst uncertainty–skills that are integral to their professional maturation.ukосвітній процеслікарі-інтерникейс-методнавичкиeducational processmedical internscase-based methodskill acquisitionВикористання кейс-методу в навчанні лікарів-інтернів із спеціальності «Стоматологія»: переваги та алгоритм впровадженняArticle