Горжуй, Дмитро Сергійович2019-03-282019-03-282019Горжуй Д. С. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови / Д. С. Горжуй // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 51–53.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9908Висвітлено методи вдосконалення викладання нового словникового матеріалу на уроках англійської мови в медичних коледжах. Для ілюстрації своїх положень автор застосовує матеріали, адаптовані з британських підручників, аналізуючи шляхи презентації словникових одиниць і перевірки їх розуміння методом CCQ.; The article deals with ways to benefit the process of teaching new vocabulary during lessons in medical colleges. The author uses materials adapted from Career Paths: Medical textbook by V. Evans to further highlight his ideas. He analyzes methods of presenting lexis and checking its understanding by students through concept–checking questions (CCQ).ukметодика викладання англійської мовианглійська мова за професійним спрямуваннямсловникметод CCQmethods of teaching EFLEnglish for Specific Purposes (ESP)vocabularyconcept–checking questions (CCQ)Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мовиArticle