Селіхова, Людмила ГригорівнаБорзих, Оксана АнатоліївнаБорзих, Оксана АнатоліївнаГерасименко, Наталія ДмитрівнаДігтяр, Наталія ІванівнаАвраменко, Яніна МиколаївнаБєлан, Оксана ВасилівнаКайдашев, Ігор Петрович2020-09-182020-09-182020Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика / Л. Г. Селіхова, О. А. Борзих, А. В. Лавренко [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 185–186.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13660Проаналізовано передумови формування змісту підготовки майбутніх лікарів у контексті інтегративного підходу до навчання. Розроблено систему інтеграції наукової та професійно спрямованої практичної підготовки медиків, що має забезпечувати якісний характер змін у навчанні й базується на використанні загальних законів філософії. Охарактеризовано міжнародні, європейські стандарти і рекомендації щодо забезпечення реформування медичної освіти в Україні для підвищення професійного розвитку лікарів.The article analyzes the prerequisites for forming the content of training future physicians in the context of an integrative learning approach. Developed system of integration of sciences and vocational training of physicians who need to ensure the quality of change in education and based on the use of the general laws of philosophy.ukякість освітимедична освітаполіпшення загальної й спеціальної підготовки студентівінтегративний підхідquality of educationmedical educationintegrative approachimprovement of general and special training of studentsСучасна медична освіта: методологія, теорія, практикаArticle