Лещенко, Тетяна ОлександрівнаЮфименко, Вікторія Георгіївна2018-11-232018-11-232018-11Лещенко Т. О. Українська мова як інструмент професійної адаптації студентів-іноземних громадян в Україні / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 54–56.УДК 378.6:61.0-056.4-057.875(063)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9020Розглянуто концептуальні засади вивчення української мови як іноземної, мету мовної підготовки іноземців у закладах вищої медичної освіти України - інструменту їхньої професійної адаптації. Наголошено, що мовна підготовка іноземних студентів медичних закладів вищої освіти - вкрай важлива складова професійної підготовки медичного працівника. Вивчення мови за професійним спрямуванням у наш час набуває особливого значення для майбутніх лікарів, і саме викладач мусить знайти такі форми і методи, щоб цей процес був цікавим і бажаним для студентів. Для досягнення цієї мети необхідно використовувати новітні інформаційні технології інтерактивного навчання, за допомогою яких іноземні студенти навчаться чітко формулювати і висловлювати свою позицію, спілкуватися, дискутувати, сприймати й оцінювати інформацію, тобто активно вживати терміни у всіх видах діяльності, що пришвидшить процес професійної адаптаціїї та соціалізації.ukукраїнська мова як іноземнамедична мовна освіта іноземцівпрофесійна адаптаціяпрофесійне спілкуванняУкраїнська мова як інструмент професійної адаптації студентів - іноземних громадян в УкраїніArticle