Мацур, В. М.Харченко, Наталія ВікторівнаMatsur, V. M.Kharchenko, N. V.2019-05-172019-05-172019Мацур В. М. Соціальний маркетинг в харчуванні студентів / В. М. Мацур ; наук. керівник : Н. В. Харченко // Тези доповідей 75-ї Всеукраїнської студентської наукової конференції «Medical students’ conference in Poltava» (MEDSCOP 2019), м. Полтава, 28-29 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 102.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10367На сьогодній день студенти медичних вузів мають дуже мало часу на регулярне збалансоване харчування, перерви між парами не тривалі, а тому часу вистачає лише на те, щоб доїхати до наступної, а це в свою чергу призводить до значного порушення режиму дня, порушення обміну речовин, що незабаром буде сприяти і хворобам.ukмаркетингхарчуванняСоціальний маркетинг в харчуванні студентівSocal marketing in students food habitsThesis