Дев'яткіна, Тетяна ОлексіївнаВажнича, Олена МитрофанівнаДев'яткіна, Наталія МиколаївнаКолот, Еліна Георгіївна2018-12-102018-12-102018Фактори успішного засвоєння доклінічної дисципліни студентами-іноземцями в медичному закладі вищої освіти / Т. О. Дев'яткіна, О. М. Важнича, Н. М. Дев'яткіна, Е. Г. Колот // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 23–24.УДК 378.14 : 61-056.6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9114Проаналізовано фактори, які визначають успішне опанування доклінічних дисциплін іноземними студентами-медиками, на прикладі вивчення фармакології. До таких факторів належать мотивація до навчання, достатня довишівська підготовка, володіння мовою навчання, обмеження кількості студентів у академічній групі, сучасне методичне забезпечення, висока кваліфікація викладача; Проанализированы факторы, определяющие успешное овладение доклиническими дисциплинами иностранными студентами-медиками, на примере изучения фармакологии. К числу таких факторов отнесены надлежащая мотивация к обучению, достаточная довузовская подготовка, владение языком обучения, ограничение количества студентов в академической группе, современное методическое обеспечение, высокая квалификация преподавателя; The article analyzes the factors determining the successful mastery of preclinical disciplines by foreign medical students on the example of studying Pharmacology. Such factors include proper motivation for training, sufficient pre-university training, language proficiency, a limited number of students in the academic group, modern methodological support, and a high qualification of the teacher.ukіноземні студентивища медична освітадоклінічна підготовкаиностранные студентывысшее медицинское образованиедоклиническая подготовкаforeign studentshigher medical educationpre-clinical trainingФактори успішного засвоєння доклінічної дисципліни студентами-іноземцями в медичному закладі вищої освітиArticle