Зюзіна, Лариса СтепанівнаКозакевич, Вероніка КлавдіївнаГасюк, Наталія ІванівнаФастовець, Марина МиколаївнаКозакевич, Олена Борисівна2020-12-012020-12-012020Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання / Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, Н. І. Гасюк [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 164–167.978-617-7915-02-6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14132В статті обґрунтовано особистісно орієнтований підхід до вивчення пропедевтики педіатрії при дистанційному навчанні. Висвітлені аспекти формування і впливу прокрастинації на результати навчання студентів, зокрема, при написанні історії хвороби та складання підсумкового модульного контролю. Пропонуються методи подолання даного феномену.В статье обоснован личностно ориентированный подход к изучению пропедевтики педиатрии при дистанционном обучении. Освещены аспекты формирования и влияния прокрастинации на результаты обучения студентов, в частности, при написании истории болезни и сдачи итогового модульного контроля. Предлагаются методы преодоления данного феномена.The article substantiates the personality-oriented approach to the study of propaedeutics of pediatrics in distance learning. Aspects of formation and influence of procrastination on results of training of students are covered, in particular, at writing of the history of illness and drawing up of final modular control. Methods of overcoming this phenomenon are offered.ukособистісно орієнтований підхідпрокрастинаціякомпетенціїпропедевтика педіатріїличностно ориентированный подходпрокрастинациякомпетенциипропедевтика педиатрииpersonality-oriented approachprocrastinationcompetenciespropaedeutics of pediatricsОсобисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчанняArticle378.147:616-053.2