Коптев, Михайло МиколайовичБілаш, Сергій МихайловичПроніна, Олена МиколаївнаПирог-Заказникова, Ангеліна ВалеріївнаДонченко, Світлана ВладиславівнаОлійніченко, Ярина ОлександрівнаКононов, Богдан СергійовичОлексієнко, Владислав ВіталійовичМамай, Олександр Володимирович2024-05-312024-05-312024Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти при вивченні морфологічних дисциплін / М. М. Коптев, С. М. Білаш, О. М. Проніна [та ін.] // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання), м. Полтава, 18-19 квітня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 220–227.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23917В умовах жорсткого ліміту часу, відведеного для вивчення базових морфологічних дисциплін, уведення до складу освітньо-професійних програм вибіркових компонентів, присвячених актуальним проблемам морфології, дозволяють підвищити рівень знань здобувачів освіти про сутність морфофункціональної організації людини; In conditions of a strict time limit allocated for the study of basic morphological disciplines, the introduction of selective components devoted to topical issues of morphology into educational and professional programmes makes it possible to increase the level of students’ knowledge about the essence of the morphological and functional organisation of the human body.ukосвітні програмивибіркові компонентиморфологічні дисциплінианатомія людинифізіологія людиниіндивідуальна освітня траєкторіяeducational programmesselective componentsmorphological disciplineshuman anatomyhuman physiologyindividual educational trajectoryОсобливості формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти при вивченні морфологічних дисциплінThesis