Дубінін, Сергій ІвановичПілюгін, Валентин ОлексійовичВаценко, Анжела ВолодимирівнаУлановська-Циба, Наталія АркадіївнаРябушко, Олена БорисівнаПередерій, Ніна ОлександрівнаОвчаренко, Оксана ВасилівнаDubinin, S. I.Pilyugin, V. O.Vatsenko, A. V.Ulanovska-Tsyba, N. A.Ryabushko, O. B.Perederiy, N. O.Ovcharenko, O. V.2025-07-182025-07-182013Деякі сучасні проблеми навчання студентів-іноземців у мультикультурному просторі / С. І. Дубінін, В. О. Пілюгін, А. В. Ваценко, Н. А. Улановська-Циба, О. Б. Рябушко, Н. О. Передерій, О. В. Овчаренко // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 56–58.2079-8334УДК 57:378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26742Проаналізовано деякі проблеми навчання іноземних студентів в мультикультурних групах в умовах навчання нерідною мовою. Вважаємо, що вирішення проблем навчання іноземних студентів та їх успішної адаптації визначають різні фактори, зокрема: кваліфікаційний рівень викладачів, методичне та інформаційне забезпечення навчального процесу та самопідготовки студентів (створення навчальних посібників, бази тестових завдань, електронних підручників, тощо), а також рівень мотивації об’єктів до навчання у медичних закладах, рівень мовної та базовий рівень довузівської підготовки, що в значній мірі визначатиме успішну адаптацію до навчання. Таким чином, особливості освіти іноземних студентів визначаються закономірностями навчання студентів в мультикультурних групах та соціально-психологічною адаптацією до нових умов проживання та навчання нерідною мовою. Some problems of the foreign students in multicultural groups in terms of studying by means of non-native language have analyzed. We consider that problems of foreign students teaching and their successful adaptation are determined by various factors, including: qualification of teachers, methodological and information providing of the training process, student’s independent work (creating of the textbooks, tests database, electronic textbooks, etc.) and level of an object’s motivation to the studying in Higher Medical Establishments, the level of language and basic level of preparatory faculty training, which largely determine the successful adaptation to the studying. Considering the situation, the features of the foreign student’s studying in multicultural groups are determined by the regularities of teaching in terms of socio-psychological adaptation to the new living conditions and training.ukнавчанняіноземні студентимультикультурні групиадаптація до навчання нерідною мовоюкваліфікація викладачівметодичне та інформаційне забезпеченняtrainingforeign studentsqualification of teachersmethodological and information providingДеякі сучасні проблеми навчання студентів-іноземців у мультикультурному просторіProblems of medical biology studying by the students in a multicultural spaceArticle