Ждан, Вячеслав МиколайовичБобирьов, Віктор МиколайовичШешукова, Ольга ВікторівнаЛохматова, Наталія МихайлівнаШарбенко, Тетяна Вячеславівна2017-09-142017-09-142011Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова, Н. М. Лохматова, Т. В. Шарбенко // Медична освіта. – 2011. – № 2. – С. 52–54.УДК 378.147+378.661https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/133Самостійна робота – обов’язковий компонент навчальної та науково-дослідницької роботи студентів, а її ефективність певною мірою визначає якість професійної підготовки у ВНЗ. Активізація взаємодії викладачів і майбутніх лікарів у процесі навчання позитивно впливає на поліпшення якості підготовки спеціалістів. Це дозволяє оптимально використовувати індивідуальні можливості студентів, виробляє у них наполегливість, організованість, сприяє поглибленню знань, вмінь, розвиває практичні навички, клінічне мислення, виховує необхідність постійного поповнення та розширення обсягу спеціальних знань, орієнтує на систематичну самоосвіту.ukсамостійна роботанавчальний процескредитно-модульна системаCredit-modular organization systemEducational processМісце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесуArticle