Ройко, Наталія ВіталіївнаНовосельцева, Таїса ВолодимирівнаЧерняк, Валентина ВолодимирівнаНіколенко, Лариса ГригорівнаПроскурня, Сергій АнатолійовичСидоренко, Ігор Іванович2018-03-012018-03-012009Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі патологічної анатомії:досягнення та недоліки в забезпеченні якості навчання / Н.В. Ройко, Т.В. Новосельцева, В.В. Черняк [та ін.] // Проблеми інтеграції Української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції. – Тернопіль, 2009. – С. 120–121.УДК 378.147:616-091https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6479Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі патологічної анатомії: досягнення та недоліки в забезпеченні якості навчання Досягненням впровадження кредитно-модульної системи навчання переконує студента в необхідності глибшого засвоєння і вивчення теоретичного матеріалу, який розвиває клінічне мислення.; Experience of introduction of the credit-module system of education on the department of pathoanatomy: achievements and failings are in pYoviding of teaching quality Satisfies a student achievement of introduction of the credit-module departmental teaching of necessity of more deep mastering and study of theoretical material which develops clinical thoughtukспеціальна патологічна анатоміямакропрепаратимікропрепаратициклові заняттяспециальная патологическая анатомиямакропрепаратымикропрепаратыцикловые занятияspecial pathoanatomymacropreparationsmicroslidescyclic employmentsДосвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі патологічної анатомії:досягнення та недоліки в забезпеченні якості навчанняThesis