Жамардій, Валерій Олександрович2025-05-192025-05-192023Жамардій В. О. Дидактичні основи застосування здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі з фізичного виховання здобувачів освіти / В. О. Жамардій // Актуальні проблеми громадського здоров’я : матеріали XІІ міжнар. наук.-практ. конф. «Освіта і здоров'я», м. Суми, 16 – 17 травня 2023 р. / відповід. ред. І. О. Калиниченко, наук. ред. М. О. Лянной. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. – Т. 1. (6). – С. 47–50.978-966-698-331-5 (PDF)УДК 371.7(477.52)(063)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26423Модель методичної системи застосування здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі з фізичного виховання здобувачів освіти створювалася з урахуванням змін, які відбуваються в Україні в зв’язку з інтеграцією українських закладів вищої освіти у європейський освітній простір, і в той же час враховує компоненти педагогічного процесу – від мети, завдань, методологічних підходів, принципів, методів, форм і засобів до кінцевої мети – підготовки і виховання особистості майбутнього фахівця, який досконало володіє фізкультурно-оздоровчими компетентностями й уміннями застосовувати здоров’язбережувальні технології у власній життєдіяльності. Модель будувалась на основі розробленої методичної системи, яка опирається на основи теорії і методики фізичного виховання, теорії професійної підготовки фахівців у галузі фізичної культури і спорту.ukздоровязбережувальнітехнологіїфізичне вихованняздобвачі освітиметодологіяДидактичні основи застосування здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі з фізичного виховання здобувачів освітиArticle