Скляр, Павло ПетровичЗапорожець, Тетяна МиколаївнаКоровіна, Лідія Дмитрівна2022-08-112022-08-112004Скляр П. П. Емоційна складова гуманізації вищої освіти / П. П. Скляр, Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна // Динаміка наукових досліджень 2004 : матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., м. Дніпропетровськ, 21–30 червня 2004 р. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. – Т. 2. Психологія. – С. 50–52.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18894Рівень самооцінки зворотно корелює з нереспіраторною гострою захворюваністю та вперше діагностованою хронічною, кількістю оперативних втручань і травм, психотравм, у той же час зниження академічних здібностей більш виражено пов’язане із наявністю хронічних захворювань. Методом множинної кореляції виявлена залежність академічних здібностей від кількості психотравм за останній рік та інтенсивності вживання алкоголю. У осіб у віці 18-22 років рівень вживання алкоголю корелює з підвищенням симпатичного тонусу, залежить від багатьох соціальних і генетичних чинників та негативно впливає на імунну резистентність організму. Стаж та інтенсивність паління корелюють з вираженістю симптомів ВСД та деякими соціальними, генетичними чинниками і особливостями харчування. В період від 18 до 22 років помітно наростає вживання алкоголю та інтенсивність паління, яка також зростає зі збільшенням кількості стресів. Таким чином, емоційний стан, здатність до навчання, стан здоров’я, реактивність вегетативної нервової системи, наявність шкідливих звичок пов’язані між собою, залежать як від генетичних чинників, так і від соціальних, в числі яких важливим є негативний вплив стресових чинників, в т.ч., що пов’язані з навчанням.ukемоційна складовагуманізація вищої освітиемоційний інтелектнавчально-виховний процесстудентЕмоційна складова гуманізації вищої освітиArticle