Сабат, Н. О.2020-07-072020-07-072019Сабат Н. О. Критерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів / Н. О. Сабат // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 344–348.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13066У статті розглянуто критерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів з урахуванням специфіки здійснення майбутніми перекладачами усного перекладу. Серед критеріїв відбору виділено загальні та специфічні.The article deals with the criteria for the selection of the audiovisual teaching material aimed at formation of future interpreters’ auditive competence, taking into consideration the peculiarities of interpreting as a translational activity. The selection criteria include general and specific ones.ukкритерії відбору аудіовізуального матеріалузагальні критеріїспецифічні критеріїмайбутні перекладачіаудитивна компетентністьcriteria for the selection of the audiovisual teaching materialgeneral criteriaspecific criteriaauditive competencefuture interpretersКритерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачівArticle378.147:811.111