Шепітько, Володимир ІвановичСтецук, Євген ВалерійовичБорута, Наталія ВолодимирівнаПелипенко, Лариса БорисівнаЛисаченко, Ольга ДмитрівнаВолошина, Олена ВалеріївнаЛевченко, Ольга Анатоліївна2024-06-252024-06-252024-06Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес кафедри гістології, цитології та ембріології / В. І. Шепітько, Є. В. Стецук, Н. В. Борута [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2024. – Вип. 2 (173), дод. : матеріали Третього міжнародного морфологічного симпозіуму «Новітні досягнення клінічної анатомії і оперативної хірургії в розвитку сучасної медицини і стоматології», м. Полтава, 20–21 червня 2024 р. – С. 142–144.2077-4214УДК 378.147611.013/.018/.018.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24171Сьогодні впровадження інформаційних технологій в освітній процес є необхідною умовою переходу суспільства до інформаційної цивілізації. Сучасні телекомунікації дозволяють змінити характер організації навчально-виховного процесу, повністю занурити здобувачів освіти в інформаційно-освітнє середовище, підвищити якість освіти, а саме головне мотивувати процеси сприйняття інформації з метою отримання нових знань. У статті розкрито впровадження інформаційних технологій в навчальний процес кафедри гістології, цитології та ембріології Полтавського державного медичного університету та використання сучасних технологій на практичних заняттях. Інформаційні технології створюють середовище комп'ютерної та телекомунікаційної підтримки організації та управління в освіті, тому, вони стають невід'ємним компонентом оптимізації та підвищення ефективності навчального процесу, а також сприяють реалізації багатьох принципів навчання.ukкафедра гістологіїцитології та ембріологіїінформаційні технологіїDepartment of HistologyCytology and Embryologyinformation technologiesВпровадження інформаційних технологій у навчальний процес кафедри гістології, цитології та ембріологіїArticle10.29254/2523-4110-2024-2-173/addition-142-144