Клепець, Олена Вікторівна2020-11-092020-11-092019Kлепець О. В. Методичні засади роботи ботаніко-екологічного гуртка в умовах позашкільного навчального закладу / О. В. Kлепець // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXVІ Каришинські читання) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 30–31 травня 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 156–157.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13891Життєдіяльність рослин як автотрофних організмів лежить в основі функціонування екосистем усіх рівнів. Тому поглиблене вивчення ботаніки як науки про будову, розвиток, властивості окремих рослинних організмів та їх угруповань, функціонування рослинного світу Землі в цілому набуває особливої актуальності при розв’язанні глобальних проблем довкілля, відновлення рівноваги у біосфері. Доцільним є поєднання навчального матеріалу з ботаніки разом із основами екологічних знань, оскільки рослинний організм та рослинний покрив загалом не існують поза зовнішнім середовищем із певним набором екологічних факторів. Велике значення при цьому має формування ботаніко-екологічних знань засобами не тільки шкільної, але й позашкільної освіти, в системі гуртків еколого-натуралістичного спрямування, що забезпечують оволодіння вихованцями знаннями про довкілля, формують екологічне мислення та екологічну культуру, сприяють набуттю досвіду розв’язання екологічних проблем, практичної природоохоронної діяльності.ukекосистемиботанікаМетодичні засади роботи ботаніко-екологічного гуртка в умовах позашкільного навчального закладуArticle