Білецька, Вікторія ВікторівнаБилецкая, Виктория ВикторовнаBiletska, V. V.2018-02-222018-02-222013Білецька В. Система оцінювання знань як один із ключових аспектів новаторського досвіду В. Ф. Шаталова / В. Білецька // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. – 2013. – № 13. – С. 352–355.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6262Проблема оцінювання знань учнів є однією із найбільш суперечливих у світовій пе-дагогіці, оскільки на сьогодні надзвичайно гостро стоїть питання про якість шкільних знань. Не про ту якість, яка існує виключно на папері, а про ту, яка становить дійсну наукову цінність. Це є невід’ємною ознакою сучасних умов процесу глобалізації та ін-форматизації всіх сфер суспільного життя. Базовим компонентом навчально-виховного процесу є контроль знань, який націлений на об’єктивне визначення рівня оволодіння учнями матеріалу на кожному етапі навчання. Оцінка здатна регулювати навчально-пізнавальну діяльність, позитивно впливати на її характер, а також бути важливим стимулом у подальшому навчанні.ukконтроль знанняоцінювання знаньпередовий педагогічний досвідСистема оцінювання знань як один із ключових аспектів новаторського досвіду В. Ф. ШаталоваArticle