Міщенко, Віталій ПетровичЖукова, Марина ЮріївнаМоргун, Зайтуна КамілівнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаПавленко, Ганна ПетрівнаМищенко, Виталий ПетровичЖукова, Марина ЮрьевнаМоргун, Зайтуна КамиловнаЗапорожец, Татьяна НиколаевнаПавленко, Анна ПетровнаMishchenko, V. P.Zhukova, M. Yu.Morgun, Z. K.Zaporozhets, Т. М.Pavlenko, H. P.2021-02-112021-02-112002Про підготовку студентів до ліцензійного іспиту «Крок-1» на кафедрі нормальної фізіології / В. П. Міщенко, М. Ю. Жукова, З. К. Моргун [та ін. ] // Роль нових інформаційних технологій у підготовці сучасного лікаря : (матеріали навч.-метод. конф.). – Полтава, 2002. – С. 56–58.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14839Вирішення проблеми підвищення якості підготовки спеціалістів з вищою освітою на сучасному етапі передбачає значне поліпшення контролю знань студентів як важливого засобу управління процесом навчання. До загальних видів контролю знань студентів належать попередня, поточна, тематична тз підсумкова перевірки успішності. Контроль досягнутих результатів має декілька функцій: одна з них - діагностична - виявлення знань, умінь і навичок; друга - вимірювання і оцінка знань і навичок студентів. Для поточної перевірки успішності використовують стандартизований контроль знань за допомогою тестів. Тематична перевірка потребує від студентів осмислення теми в цілому, в усіх її взаємозв'язках, а підсумкова перевірка (іспит) проводиться за білетами у вигляді вільної бесіди. При цьому запитання білета виступають стрижнем такої бесіди, а оцінка оголошується як її підсумок. Це сприяє створенню атмосфери довіри та взаєморозуміння.ukвища освітатестові завдання" Крок-1"Про підготовку студентів до ліцензійного іспиту «крок-1» на кафедрі нормальної фізіологіїArticle