Ксьонз, Ігор ВолодимировичГриценко, Євген МиколайовичПилипюк, Євген ВікторовичОвчар, Олег Володимирович2024-10-032024-10-032024Формування іншомовної професійної компетентності при викладанні клінічних дисциплін / І. В. Ксьонз, Є. М. Гриценко, Є. В. Пилипюк, О. В.Овчар // Вісник проблем біології і медицини. – 2024. – Вип. 2 (173), (додаток). – С. 125–127.2077-4214УДК 378.147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24881У статті розглядаються питання іншомовної підготовки майбутніх лікарів, використання спеціальних медичних термінів студентами медичних університетів. Зазначається, що успішне формування професійно-комунікативних навичок студентів-медиків залежить від активного збагачення їх словникового запасу термінологією на основі професійно-орієнтованих текстів і словників, роботи над стійкими навичками комунікативного самоконтролю та самоаналізу. Визначено,що засвоєння іншомовної медичної лексики ускладнюється проблемами термінологічної синонімії, складнощами перекладу медичних абревіатур та метафоричних термінів, викривленням або неповним розумінням епонімічних термінів. Важливим завданням у формуванні іншомовної компетенції при викладанні клінічних дисциплін є засвоєння іншомовної медичної лексики відповідно профілю кафедри. The article deals with the issues of foreign language training of future doctors and the use of special medical terms by medical students. It is noted that the successful formation of professional and communicative skills of medical students depends on the active enrichment of their vocabulary with terminology based on professionally oriented texts and dictionaries, work on stable skills of communicative self-control and self-analysis. It has been determined that the acquisition of foreign medical vocabulary is complicated by the problems of terminological synonymy, difficulties in translating medical abbreviations and metaphorical terms, distortion or incomplete understanding of eponymic terms. An important task in the development of foreign language competence in teaching clinical disciplines is the acquisition of foreign medical vocabulary in accordance with the profile of the department.ukіншомовна компетентністьмедичні термінисинонімиабревіатуриметафоричні терміниепонімиforeign language competencemedical termssynonymsabbreviationsmetaphorical termseponymsФормування іншомовної професійної компетентності при викладанні клінічних дисциплінArticleDOI 10.29254/2523-4110-2024-2-173/addition-125-127