Глобина, Людмила ВикторовнаГлобіна, Людмила ВікторівнаGlobina, L.2019-06-192019-06-192019Глобина Л. В. Лингвистический юмор как метод активизации учебной деятельности студентов-иностранцев на занятиях языковой подготовки в медицинском вузе / Л. В. Глобина // Імідж сучасного педагога. – 2019. – № 3 (186). – С. 48–52.2522-9729УДК 811.161.1’373:378.147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10609Представлен анализ возможностей лингвистического юмора при формировании лингвистической компетентности иностранных студентов-медиков на начальном этапе обучения. Рассмотрены средства создания юмора в таких малых формах языкового творчества, как лингвистические юмористические миниатюры, иронические афоризмы, различные фигуры речи. Межъязыковые соответствия подтвердили тезис об интернациональности юмора в его профильных идеях; Представлено аналіз можливостей лінгвістичного гумору для формування лінгвістичної компетентності іноземних студентів-медиків на початковому етапі навчання. Розглянуто засоби створення гумору в таких малих формах мовленнєвої творчості, як лінгвістичні гумористичні мініатюри, іронічні афоризми, різні фігури мови. Міжмовні відповідності підтвердили тезу про інтернаціональність гумору в його профільних ідеях; The analysis of the possibilities of linguistic humor in the formation of linguistic competence of foreign medical students at the initial stage of education is presented. The means of creating humor in such small forms of language creativity as linguistic humorous miniatures, ironic aphorisms, and various figures of speech are considered. Cross-language correspondences confirmed the thesis about the internationalism of humor in its core ideas.ruлингвистический юморрусский язык как иностранныйиностранные студентымедицинский вузлінгвістичний гуморросійська мова як іноземнаіноземні студентимедичний ВНЗlinguistic humorRussian as a foreign languageforeign studentsmedical high schoolЛингвистический юмор как метод активизации учебной деятельности студентов-иностранцев на занятиях языковой подготовки в медицинском вузеЛінгвістичний гумор як метод активізації навчальної діяльності студентів-іноземців на заняттях з мовної підготовки в медичному ВНЗLinguistic Humor as a Method of Enhancing the Learning Activities of Foreign Students at Language Classes at a Medical SchoolArticleDOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-3(186)-48-52