Ряднова, Вікторія ВікторівнаБезега, Ніна МихайлівнаБезкоровайна, Ірина МиколаївнаВоскресенська, Людмила КостянтинівнаПера-Васильченко, Анна Володимирівна2018-12-122018-12-122018Психологічні особливості процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземців / В. В. Ряднова, Н. М. Безега, І. М. Безкоровайна [та ін.] // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 74–76.УДК 378.147+376.68https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9155Обґрунтовано актуальністьвивчення психологічних особливостей процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземців. Висвітлено тлумачення поняття «адаптація» у науковій літературі. Окреслено основні проблеми, з якими стикаються студенти-іноземці при вступі до ЗВО. Представлено рекомендації провідних науковців щодо ефективної організації навчання студентів-іноземців.; Обосновано актуальность изучения психологических особенностей процесса адаптации и организации обучения студентов-иностранцев. Дано определение понятия «адаптация» в научной литературе. Обозначены основные проблемы, с которыми сталкиваются студенты-иностранцы при поступлении в высшие учебные учреждения. Представлены рекомендации ведущих ученых с целью эффективной организации обучения студентов-иностранцев.; The article substantiates the relevance of studying the psychological peculiarities of the process of adaptation and organization of training for foreign students. The interpretation of the notion "adaptation" in the scientific literature is highlighted. The main problems encountered by foreign students when joining universities of higher education are outlined. The recommendations of leading scientists concerning the effective organization of training of foreign students are presented.ukадаптаціядезадаптація,навчаннянавчально-виховний процес,вища освітастуденти-іноземціадаптациядезадаптацияобучениеучебно-воспитательный процессвысшее образованиестуденты-иностранцыadaptationdisadaptationeducationeducational processhigher educationforeign studentsПсихологічні особливості процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземцівArticle