Скікевич, Маргарита ГеоргіївнаВолошина, Людмила Іванівна2024-02-262024-02-262024Скікевич М. Г. Психолого-педагогічні основи формування майбутнього фахівця-лікаря / М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 340–343.978-617-8231-43-9https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23053Автори аналізують особливості психолого-педагогічної підготовки у вищому медичному навчальному закладі. За допомогою цієї підготовки студент зможе успішно розв'язувати психологічні та інші проблеми у майбутній професійній діяльності та створювати навколо себе сприятливі умови для праці. Завданням українських вишів стає підготовка сучасних професійних кадрів для того, щоб сучасна медицина могла успішно працювати та лікарі використовували сучасні високотехнологічні методики у своїй професії і ефективно працювали. Тому вища освіта має стати практикоориентированною для урахування потреб медичних організацій у специалистах.The author analyzes features of psihologo-pedagogical preparation in a medical higher educational institution. By means of this preparation the student can successfully solve psychological and other problems in future professional work and create round itself favorable conditions for work. The task of Ukrainian universities is to train modern professional personnel so that modern medicine can work successfully, so that Ukrainian doctors use modern high-tech techniques in their profession and work effectively. To achieve this, higher education must become practice-oriented, that is, taking into account the needs of medical organizations for the specialists they need.ukпсихолого-педагогічні умовипідготовка сучасних професійних кадрівмови для саморозкриттяформування майбутнього фахівцяpsychological and pedagogical mindspreparation of current professional personnelminds for self-discoveryformation of the future leaderПсихолого-педагогічні основи формування майбутнього фахівця-лікаряArticle378.6