Соколенко, Валентина МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаЮдіна, Ксенія ЄвгеніївнаСоколенко, Валентина НиколаевнаВеснина, Людмила ЭдуардовнаЮдина, Ксения ЕвгеньевнаSokolenko, V. M.Vesnina, L. E.Yudina, K. Ye.2021-01-142021-01-142016Соколенко В. М. Використання комп’ютерних технологій як засіб оптимізації самостійної роботи студентів при вивченні фізіології / В. М. Соколенко, Л. Е.Весніна, К. Є. Юдіна // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар.участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т їм. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 2. – С 171–172.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14569Використання комп'ютерних технологій вимагає від педагогів ще більшої підготовки. Так, викладач повинен сформувати у студента внутрішню потребу в постійній самостійній роботі; контролювати її систематичність і безперервність; допомогти вміло поєднувати вивчення кількох дисциплін; обґрунтувати значення чіткої упорядкованості та черговості етапів роботи; навчити правильно планувати самостійну роботу та раціонально використовувати час; правильно застосовувати відповідні методи та способи самостійної роботи. Завдання, необхідно формувати так, шоб студент застосовував не просте відтворення вивченого матеріалу, а глибоко його осмислював, вчився робити висновки, самостійно формулювати питання та вирішувати проблему.ukмультимедійні презинтаціїнавчальні фільмикомп'ютерні технологіїВикористання комп’ютерних технологій як засіб оптимізації самостійної роботи студентів при вивченні фізіологіїArticle