Бойченко, Ольга МиколаївнаСідаш, Юлія ВолодимирівнаБойченко, Ольга НиколаевнаСидаш, Юлия ВладимировнаBoychenko, O. N.Sidash, Yu. V.2019-01-212019-01-212018Бойченко О. М. Упровадження інноваційних методів навчання у вищій медичній школі / О. М. Бойченко, Ю. В. Сідаш // Український стоматологічний альманах. ‒ 2018. ‒ № 4. ‒ С. 65–67.2409-0255 (Print)2410-1427 (Online)УДК 378.147:61https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9448Одна з головних ознак сучасного суспільства – це його розвиток на основі інновацій, тому метою даної публікації є спроба охарактеризувати засоби, форми і різні методи інноваційного навчання студентів вищих медичних закладів України, розкрити специфіку їх використання в інтерактивному середовищі. Сучасні методи викладання профільних дисциплін для випускників ЗВО є постійним джерелом спостереження зарубіжних та українських науковців, оскільки в наш час багато студентів із близького і далекого зарубіжжя здобувають освіту в Україні. Для забезпечення виконання цього завдання в Україні розроблена Державна національна програма «Освіта (Україна ХХІ століття)», Національна доктрина розвитку освіти (2002), прийнятий у 2014 році Закон України «Про вищу освіту», підготовлені та знаходяться на громадському обговоренні проект Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 рр. та проект Стратегії реформування вищої освіти в Україні до 2020 року. Ці документи передбачають істотне реформування навчального процесу з метою формування творчого професіонала з глибокими знаннями викладання дисципліни, міцними вміннями та навичками через «навчання здобувачів вищої освіти сучасним науковим знанням із використанням новітніх навчально-інформаційних технологій». Так, упровадження сучасних інноваційних технологій у навчальний процес вишів необхідне, насамперед це пов’язано з необхідністю вдосконалення процесу викладання, переродження традиційного освітнього процесу та радикальних перетворень і комплексних видозмін. У сучасній педагогіці застосовується велика кількість різних інноваційних методів навчання, що спрямовують студентів на якісне засвоєння знань і розвиток їхньої інтелектуальної діяльності, формування вмінь та навичок критичного осмислення професійної проблеми, здатності самостійно опрацьовувати інформацію, формування якостей, що стануть у нагоді в майбутньому професійному житті ; В настоящее время одним из главных признаков современного общества является его развитие на основе инноваций, поэтому целью данной публикации стала попытка охарактеризовать средства, формы и различные методы инновационного обучения студентов высших медицинских учреждений Украины, раскрыть специфику их использования в интерактивной среде. Современные методы преподавания профилирующих дисциплин выпускникам высших учебных заведений являются постоянным источником наблюдения зарубежных и украинских ученых, поскольку в настоящее время многие студенты из ближнего и дальнего зарубежья получают образование в Украине. Для обеспечения выполнения этой задачи в Украине разработана Государственная национальная программа «Образование (Украина XXI века)», Национальная доктрина развития образования (2002), принят в 2014 году Закон Украины «О высшем образовании», подготовлены и находятся на общественном обсуждении проект концепции развития образования Украины на период 2015-2025 гг. и проект стратегии реформирования высшего образования в Украине до 2020 года. Эти документы предусматривают существенное реформирование учебного процесса с целью формирования творческого профессионала с глубокими знаниями преподавания дисциплины, прочными умениями и навыками через «обучение соискателей высшего образования современным научным знаниям с использованием новейших учебно-информационных технологий». Так, внедрение современных инновационных технологий в учебный процесс вузов необходимо, прежде всего это связано с необходимостью усовершенствования процесса преподавания, перерождения традиционного образовательного процесса, радикальных преобразований и комплексных видоизменений. В педагогике применяется большое количество различных инновационных методов обучения, которые направляют студентов на качественное усвоение знаний, развитие их интеллектуальной деятельности, формирование умений и навыков критического осмысления профессиональной проблемы, способности самостоятельно обрабатывать информацию, приобретение качеств, необходимых в будущей профессиональной деятельности.ukінноваційні методизаклади вищої освітиинновационные методывысшие учебные заведенияУпровадження інноваційних методів навчання у вищій медичній школіВнедрение инновационных методов обучения в высшей медицинской школеArticle