Звягольська, Ірина МиколаївнаЗвягольская, Ирина НиколаевнаZviaholska, I.2018-01-302018-01-302017Звягольська І. М. Про наступність змін освітянського середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології в умовах компетентнісного підходу підготовки медичних фахівців / І. М. Звягольська // Вісник проблем біології і медицини. – 2017. – Вип. 4, т. 3 (141). – С. 250–254.УДК 378.6.09:60:575 (477.53)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5391У статті висвітлені окремі питання щодо вибудови освітянського середовища вишого медич- ного загалом і кафедри мікробіології і вірусології зокрема в умовах компетентнісного підходу підготовки майбутніх фахівців. Окреслені головні напрями формування професійно-особистісних якостей студентів під час навчально-виховного процесу згідно до вимог сучасного Стандарту вищої медичної освіти; В статье рассмотрены некоторые вопросы организации образовательной среды высшего ме- дицинского заведения в общем и кафедры микробиологии и вирусологии в частности в русле компетент- ностного подхода подготовки будущих специалистов. Очерчены главные направления формирования про- фессионально-личностных качеств студентов в процессе учебно-воспитательной работы в соответствии с требованиями современного Стандарта высшего медицинского образования; The present day tendencies in the development of the world economy and labor market demands require intensive development of subject-subjective relations between the participants of educational process, which is possible only providing practical implementation of the subject-activity educational paradigm. Therefore, the previously established model of professional medical education requires significant changes in the pedagogical theory and practice of teaching educational process, which includes a complex of contemporary.ukосвітянське середовищекомпетентнісний підхіднавчально-виховний процесбразовательная середаинтерактивные методыкомпетентностипедагогическое взаимодействиекомпетентностный подходучебно-воспитательный процессeducational environmenteducational processcompetency based approachcompetencespedagogical interactioninteractive methodsПро наступність змін освітянського середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології в умовах компетентнісного підходу підготовки медичних фахівцівО преемственности изменений образовательной среды кафедры микробиологии, вирусологии и иммунологии в условиях компетентностного подхода подготовки медицинских специалистовOn continuity of educational environment changes at the department of мicrobiology, virology and immunology in conditions of competency based approach оf medical specialists trainingArticle