Іленко, Наталія МиколаївнаЛитовченко, Ірина ЮріївнаНіколішина, Елла ВячеславівнаСідаш, Юлія Володимирівна2020-07-062020-07-062020Індивідуалізація підходу до контролю знань студентів / Н. М. Іленко, І. Ю. Литовченко, Е. В. Ніколішина, Ю. В. Сідаш // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 96–98.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13048Висвітлено досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА з підвищення якості підготовки студентів-стоматологів із використанням індивідуального підходу до контролю рівня знань. Доведено необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлено характеристику оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками.Currently, the departments of therapeutic dentistry at UMSA provide professional training for dental students as part of the drug treatment program. The necessity of conducting thematic test control is studied, which describes the characteristic features of student activity of graduate students.ukтерапевтична стоматологіятерапевтична стоматологіяіндивідуальний підхідформи контролю якості знаньІндивідуалізація підходу до контролю знань студентівArticle378.001.1