Корчан, Наталія ОлександрівнаКорчан, Наталья АлександровнаKorchan, N. O.2020-01-092020-01-092008Корчан Н. О. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів з вікової фізіології та шкільної гігієни / Н. О. Корчан // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 426–429.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11637Педагогічна ефективність виховання та навчання дітей та підлітків тісно залежить від того наскільки чітко враховуються анатомо-фізіологічні особливості їх організму, періоди розвитку, для яких характерна найбільша сприятливість до тих чи інших факторів, а також періоди підвищеної чутливості та зниженої опірності організму. Тому вивчення вікової фізіології та шкільної гігієни є необхідною складовою підготовки майбутнього вчителя-біолога. У зв’язку з вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу значна увага приділяється самостійній роботі студентів. Тому виникає необхідність розробки методичного забезпечення для самостійної роботи. Пропонуємо розробку методичних вказівок по виконанню завдань самостійної роботи з вікової фізіології та шкільної гігієни.ukстудентисамостійна роботаметодичне забезпеченняшкільна гігієнавікова фізіологіяМетодичне забезпечення самостійної роботи студентів з вікової фізіології та шкільної гігієниArticle