Роженко, Інеса Віталіївна2023-10-242023-10-242016Роженко І. Деякі аспекти менеджменту пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання / І. Роженко // Матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» : зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2016. ‒ Вип. 10. ‒ С. 234–236.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21991На сьогоднішньому етапі розвитку дистанційна освіта інтенсивно входить до освітньої сфери, що обумовлено багатьма перевагами цієї педагогічної системи. Більше того, деякі фахівці вважають таку освіту найбільш ефективною формою навчання людини незалежно від її віку. Створені на основі сучасних носіїв інформації засоби навчання в комплексі з інформаційно-комунікативними технологіями, а також сучасне методичне забезпечення дозволяють самостійно оволодіти навчальною діяльністю, створюючи умови для самостійного засвоєння предметів навчального циклу. Дистанційне навчання характеризується високим професіоналізмом, прагненням до співробітництва, самореалізації й розвитку, що є, по суті, наслідком використання комп’ютерного навчання та сучасних засобів комунікації.ukдистанційне навчанняпізнавальна діяльністьДеякі аспекти менеджменту пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчанняArticle001+37(100)